Koningsdag overdekt !

De hele kleedjesmarkt is naar binnen verplaatst. We kunnen dit jaar gebruik maken van de lege bibliotheek.

Met de juiste argumenten , wat overredingskracht en hulp van Jean Paul Gebben is het ons gelukt morgen de beschikking te hebben over de oude bieb voor de kleedjesmarkt. Vanavond kunnen we er in en maken we een indeling van de plekken . De gemeente heeft ook een extra tent ter beschikking gesteld voor de kraamhuurders, we zijn erg blij met al deze medewerking
Het zal dus morgen aan de start enigszins rommelig verlopen, maar beter zo dan allemaal zeiknat! Dank aan de gemeente (Jan Quint) aan JP en aan Paul van Rooij van Engelsing! Een leuk dorp maak je samen!

De braderie van Renkum.

Aanmelden en informatie is te krijgen bij:

Monique van der Meijde
Meester van Damweg 12
6871 HN Renkum

De ROEV zoekt !.

• Ideeën, die niet duur zijn maar wel goed uitvoerbaar.
  • Samenwerking met verenigingen,ouderverenigingen van scholen, die hun steentje bij willen dragen, ook in hun eigen belang
  • Sponsoren, want na het wegvallen van de jaarlijkse bijdrage van Norske Skog en het stoppen van de gemeentelijke subsidie is er ook geld nodig...

Kortom, ze zoeken input, ze zoeken hulp, HEEL VEEL HANDJES voor de koningsdagmarkt!

Aanmelden en informatie is te krijgen bij:

Monique van der Meijde
Meester van Damweg 12